Reklama


Rozvlněná podlaha: Vtipný marketing britského výrobce dlaždic

18.10.2017 - Zuzana Rychlá

Vchod do showroomu Casa Ceramica v Manchesteru.
Vchod do showroomu Casa Ceramica v Manchesteru.

Reklama

U dlaždic a obkladů je důležitá přesnost – jak při jejich výrobě, tak i při jejich pokládce a jen zkušení obkladači si dokáží poradit se záludnostmi ne vždy dokonale přesných staveb. Na poněkud jinou strategii vsadil britský výrobce dlaždic a obkladů Casa Ceramica. Vchod do svého showroomu v Manchesteru firma vylepšila dlažbou, která budí dojem zvlněné podlahy. Jde pochopitelně jen o optický klam, výsledný dojem ale působí naprosto věrohodně. Ostatně za svůj počin získala Casa Ceramica oborové ocenění TTA Award.

  • Zdroj textu: Colossal
  • Zdroj fotografií: Twitter | Casa Ceramica

Reklama

Další články

Reklama

Reklama

Aktuální články

Za knihu Justina čili Prokletí ctnosti byl Markýz de Sade uvězněn. Nakonec ho však po intervenci rodiny umístili v ústavu pro choromyslné.

Historie
Revue

Schopnost černých děr vysávat materiál z okolí se obvykle přeceňuje

Vesmír

V národním parku Yellowstone jsou zemětřesení na denním pořádku.

Věda

Američtí vojáci v Somálsku během operace Restore Hope, 1992

 

Válka

Není to hezké, není to chutné a není to příjemné. Ale funguje to. Většina narkomanů se zde vyléčí.

Zajímavosti

Nové časopisy Extra Publishing

RSSInzerceO serveru (Redakce)Partnerské weby
© Extra Publishing, s. r. o. 2007–2011. ISSN 1804-9907