Sledujte Zemi z Mezinárodní vesmírné stanice. Online video článku

09.05.2014 - Redakce

Od května můžete díky novým kamerám a online spojení s ISS sledovat naši Zemi online tak, jak ji vidí kosmonauti a astronauti z vesmíru

Díky kamerám s vysokým rozlišením, které byly minulý měsíc instalovány vně Mezinárodní vesmírné stanice, si můžete užívat na naši matičku Zemi tak, jako obyvatelé ISS. Tento projekt, High Definition Earth Viewing (HDEV), testuje, jak se budou chovat kamery v nepřátelském prostředí vesmíru.

Live streaming video by Ustream

• Zdroj textu: NASA

Kéralští komunisté propagují sekularismus a práva žen. Jejich demonstrace stále dokážou přitáhnout davy.

Kaspické jezero (resp. Kaspické moře) je se svojí rozlohou 371 tisíc kilometrů čtverečných a délkou 1 199 kilometrů největším jezerem světa a zasahuje území pěti středoasijských států. Prvenství mezi jezery zastává i co do objemu, nachází se v něm 78 200 krychlových kilometrů slané vody.

Novozélandští vojáci pózují s německou protitankovou puškou Tankgewehr Mauser

S heliocentrickým uspořádáním Sluneční soustavy přišli už staří Řekové. Na obrázku ilustrace z roku 1660

Princ Ruprecht nebyl jen velký dobrodruh a schopný velitel, ale také štědrý mecenáš věd a umění

Jeskynní a skalní obydlí hrála důležitou roli i v čínské historii. V jednom takovém strávil sedm let i současný čínský prezident Si Ťin-pching.