Zepředu vypadá Ryno jako běžná motorka, při pohledu ze strany se podivíte. Nechybí tomu stroji něco? Ryno má totiž jen jedno kolo. Na silnice tedy vyjíždí jakýsi kříženec motocyklu a Segwaye
„S Ryno nejste omezeni na silnice nebo cyklostezky. Otevírá se vám celý nový svět možností, kam jen dohlédnete,“ praví reklamní slogan firmy. Zní to trochu bombasticky, ale možná mají pravdu. Předpokládanými zákazníky společnosti mají být lidé, kteří pravidelně dojíždí do práce skrze město, nebo pracovníci velkých areálů, jako jsou třeba letiště. Využít mají malých rozměrů vozítka a snadného ovládání.
Ač by to na první pohled nemuselo vypadat, jízda na Rynu je jednoduchá jako na jízdním kole. „Ryno vám pomáhá s udržením rovnováhy ve směru dopředu-dozadu, na vás je balanc do stran,“ popisují návrháři. Ovládací prvky byly rozmístěny podobně jako na běžných motocyklech, takže řidiči na ně zvyklí budou jako doma.
Na první pokus možná překvapí ovládání rychlosti: předkloníte se dopředu, vozítko zrychlí; dozadu, a jedete pomaleji. „Stačí chvilka a přijde vám to úplně přirozené,“ přesvědčují inženýři. Samotné vozítko je velmi lehké (váží lehce přes 70 kg) a pohání jej elektromotor, schovaný spolu s baterií v kole. Na jedno nabití baterie (které trvá asi šest hodin) ujede Ryno maximálně 16 km, nejvyšší rychlost dosahuje 16 km/h. Hlavním lákadlem tedy mají být malé rozměry a levný provoz. Co nepotěší, je prodejní cena. Základní částka za stroj vyráběný v Oregonu je v předprodeji okolo sta tisíc korun, za výkonnější baterii je potřeba ještě něco přidat.