Four Corners

31.12.2019

Popisek vlajky:

Neoficiální vlajka Four Corners vychází ze standart čtyř potkávajících se států. V každém z dílů, v rozložení odpovídajícím mapě, se nachází klíčový znak jednotlivých vlajek: Utah symbolizuje včelí úl, Colorado si zvolilo počáteční písmeno svého názvu, oranžová hvězda Arizony odkazuje na měď, jež se tam těží, a novomexický kříž symbolizuje slunce u indiánů kmene Zia.

Lidé labutě v zimě rádi krmí, často ale bohužel volí zcela nevhodnou potravu.

Mozky lidí, kteří spolu souhlasí, jsou pěkně synchronizované. Zato během hádky jsou mozky navzájem rozladěné.

Vizualizace galaxie ID2299, která vznikla kosmickou kolizí a značná část jejího plynu byla následkem srážky vyvržena v podobě „slapového ohonu“.

Cookovy lodě Resolution a Discovery na Tahiti během jeho třetí, poslední plavby k Austrálii.

Poklad v Újlengyelu

Nebezpečné popelnice

popelářúmrtí na 100 tisíc: 44,3

Naivní dětský sen se s přihlédnutím ke všem stránkám „popelařiny“ mění v noční můru. Míru smrtelnosti zvyšuje především fakt, že popeláři tráví celý den v provozu, kde je ohrožují dopravní nehody. Navíc je sbírání odpadu fyzicky namáhavé a především v zimě či v létě může skončit omrzlinami, respektive kolapsem organismu. Nemalá část popelářů se navíc zraní při manipulaci s nebezpečným odpadem v podobě střepů nebo třeba injekčních jehel.