Reklama


děti

Děti preferují mnohem intenzivnější sladkost a slanost než dospělí, což přetrvává až do pozdní adolescence. Upřednostňování sladkých, výživných látek dává dětem ve fázi rychlého růstu evoluční výhodu.

11. 11. 2017

Nejčtenejší


<p>Chytré oblečení od Petit Pli je navrženo tak, aby ho děti mohli nosit tři roky</p>

09. 09. 2017

<p>Být jedináček není jenom tak</p>

16. 05. 2017

<p>Škodliviny v&nbsp;životním prostředí mají na svědomí množství životů</p>

07. 03. 2017


Reklama

<p>Už i malá nemluvňata mají vyvinutý smysl pro spravedlnost</p>

08. 02. 2017
08. 04. 2016
17. 03. 2016
09. 11. 2015
04. 11. 2015
21. 10. 2015

Reklama

29. 06. 2015

Nové časopisy Extra Publishing

RSSInzerceO serveru (Redakce)Partnerské weby
© Extra Publishing, s. r. o. 2007–2011. ISSN 1804-9907