Hotel posledního rozloučení

Hotel Relation nabízí praktické řešení, jak dostát poslednímu důstojnému rozloučení a zároveň přečkat čas, než se v krematoriích uvolní kapacita.

Stávající japonská krematoria nestíhají a nová se téměř nestaví. Situace tak otevírá prostor pro nové druhy pohřebních služeb
Vodka, která se jmenuje Satanova střela, by měla odrazovat sama o sobě. Tím spíš, pokud je její důležitou ingrediencí chilli paprička Carolina Reapers
První světová válka nevypukla jenom kvůli atentátu na arcivévodu Františka Ferdinanda. Zásadní roli sehrálo i desetibodové rakouské ultimátum Srbsku
Zásoba bizarních dinosaurů z Číny snad nikdy nevyschne. Corythoraptor jako by z oka vypadl kasuárovi
Temnoty polární noci jsou plné nástrah. Sobi z nich dokážou vyváznout díky očím uzpůsobeným ke vnímání ultrafialového světla
Ne všechny planety musejí obíhat kolem hvězdy - existují i světy, které se bezcílně toulají vesmírem. V otázce kolik takových planet existuje vědci stále vedou spory
Nechvalně proslul jako ten, který bezohledně potlačil povstání ve varšavském ghettu, zpacifikoval vzpurné Řeky a podílel se na projektu výcviku werwolfů. Řeč je o příslušníku SS Jürgenu Stroopovi
Ararat

Posvátný Ararat, mezi Armény známý i jako Masis, se tyčí do nadmořské výšky 5 137 m na východě Turecka, pár kilometrů od hranic s Íránem a Arménií.

Arménie si mezi cestovateli právem získala pověst překrásné, trochu tajemné země s dlouhou historií a nepřeberným množstvím památek. A pokud některý z jejích regionů naplňuje popsanou charakteristiku beze zbytku, pak je to severozápadní Tavuš
John Joseph Merlin
Kolečkové brusle nejsou nikterak mladým vynálezem. Jezdilo se na nich již před více než 250 lety
Ještě před 18 lety trvala cesta přes kaňon oddělující čínské provincie Jün-nan a S’-čchuan více než tři hodiny. Tedy pokud měl člověk štěstí

Otázky a odpovědi

Voyager 2

Dvojka urazila také úctyhodnou vzdálenost - aktuálně ji od Země dělí přes 114 AU, tedy zhruba 17 miliard kilometrů!

Údery života

Od narození až po okamžik skonu udeří srdce průměrně 1 500 000 000×. Rozdíl v reálné délce života tak spočívá spíš v tom, jak rychle srdce bije.

Atlas světa

Afrika Asie Austrálie a Oceánie Evropa Jižní Amerika Severní Amerika
VšeZobrazit
Jak se žije v africké Libérii

Jak je vidět v ulicích Monrovie, ani epidemie eboly nevzala mnoha Liberijcům radost ze života.

Fotoeditorial

Pohlednice ze Sydney
Město vystavěné na kopcích okolo členité a hluboko do pevniny zařezané zátoky Port Jackson nabízí nádhernou podívanou nejen na známou operu, ale i na historické stavby nebo úžasné pláže

Cestujeme se 100+1

Malmö
Ekologické Malmö

Z bývalé industriální oblasti je dnes moderní „ekologická“ čtvrť. Do roku 2030 ji má následovat celé město.