Vůně štěstí. Lidé si mohou předávat emoce tělesným pachem
Experiment s čicháním potvrdil, že lidský pach prozrazuje pocity a šíří je na dálku. Platí to i pro štěstí
Za podivným vzhledem hvězdy „Ošklivky“ může být vesmírný kanibalismus
Vědci odhalili velmi zvláštní chování Wolf-Rayetovy hvězdy vzdálené 3 tisíce světelných let od Země. Je možné, že se stala obětí vesmírného kanibalismu

.

Původně stanový tábor buddhistických mnichů, který chtěla komunistická Čína zničit, se nachází v horách S’-čchuanu, v nadmořské výšce okolo 4 tisíc metrů nad mořem.
Queen Mary 2, Queen Victoria a Queen Elizabeth

Tři královny moří se společně setkaly u příležitosti oslav 175. založení mateřské firmy Cunard Line v Liverpoolu.

Krev se nezapře. Většina mužů Evropy pochází z několika praotců doby bronzové
Průzkum sekvencí DNA mužských pohlavních chromozomů Y odhalil dávné genetické dědictví
Bionická superčočka

Aplikace bionické čočky je bezbolestná, celý zákrok trvá jen několik minut a lze jej provádět ambulantně. Čočka nepodléhá stárnutí a pacient si tak vystačí s jedinou operací na celý život.

Kanadský lékař Garth Webb přestavil revoluční oční implantát. Jeho bionická čočka údajně dokáže i zdravému člověku 3× zlepšit zrak
Abraj Kudai

Největší hotel světa bude stát v Mekce. Bude mít 12 věží se 44 patry, 10 tisíc luxusních pokojů, 70 restaurací a 4 helioporty.

Jako vesmírný šíp: Vzpomínka na poslední start raketoplánu Endeavour
Pohled z letadla, plujícího nad mraky, nabízí vždy nevšední podívanou. Pokud jde navíc o průzkumný letoun NASA, je o zajímavý výhled postaráno takřka se zárukou.
Pavoučí invaze

Takhle vypadala australská farma po náletu pavouků v roce 2012, ve výřezu snímek z letošní invaze.

Neobyčejná podívaná se naskytla obyvatelům města Goulburn, v Novém Jižním Walesu v Austrálii. Z nebe se k zemi snášely miliony malých pavouků
Nová vlajka planety Země

Své uplatnění by nová vlajka měla najít především ve vesmírném programu.

Fotoeditorial