Blahodárné účinky jógy

Jóga může pomáhat nejen v boji se stresem a souvisejícími chorobami, ale především při rekonvalescenci po prodělané nemoci.

Katolická internátní škola v americkém Kansasu zakázala svým studentům jógu. Není prý v souladu s křesťanskou spiritualitou
Ostrovy Ogasawara

Krajina každého z ostrovů je jiná, a na každém tak roste odlišná flóra.

Ostrovy Ogasawara, ležící jižně od země vycházejícího slunce, se chlubí opravdovým unikátem: Každý z nich má odlišnou flóru, a mnohé z tamních rostlin se navíc nevyskytují nikde jinde na světě.
Mikrodávky psychedelik nevyvolají trip, mohou ale pomoci v boji s depresemi
Lékaři v Číně zachránili muže, který si kvůli léčbě zácpy do střev vypustil živého úhoře
Katovská profese zajišťovala poměrně slušné živobytí. Šlo však o těžce zasloužené peníze
V debatách o tom, kdo byl nejlepším německým tankovým velitelem druhé světové války, většinou padají hlavně jména Erwina Rommela a Heinze Guderiana.
Exploze supernov jsou ohromující, ale zároveň dost vzácné úkazy. V průměru se objevují tak asi 3 supernovy na jednu galaxii za století. Nabízí ale velmi zajímavou podívanou
Břehule říční hnízdí ve strmých hlinitých a písčitých březích, v nichž si dokáží vyhloubit téměř dvoumetrové nory. Začátek jara je ideální období, kdy můžete tohoto stále vzácnějšího opeřence vidět i u nás
Hyperspektrální zobrazování

Hyperspektrální zobrazování lze použít i v mobilní aplikaci, například při rozeznávání složení jídla a nápojů.

Lidské smysly jsou omezené, naše oči nevyjímaje. I v tomto směru však věda učinila neuvěřitelný pokrok, a tak se můžeme těšit, že již v horizontu pěti let doslova prohlédneme