oblečení

Na nákupy v pyžamu

Britský supermarket řeší jak mají být jeho zákazníci ustrojeni.

Je oblečení výhradně projevem naší osobní svobody, nebo by mělo mít svá pravidla? Británie řeší kuriózní pyžamovou kauzu
K učení raději ve svetru
Může mít naše oblečení vliv na to, jakých výsledků dosahujeme v matematických testech? Dvě nezávislé studie ukazují, že ano
Kukuřice
Plasty, u jejichž kolébky nestojí ropa, ale například obilniny, jsou na vzestupu. Z kukuřičných produktů už umíme šít rozložitelné plastové oblečení a brněnští vědci dokážou plast vyrobit i z použitého fritovacího oleje
Ještě před pár lety byl Tomasz Pietek jen obyčejným grafickým návrhářem s vášnivou zálibou ve sportu. Při vyjížďkách na kole mu však vadilo, že zapadá do davu, a tak se rozhodl obléct se do svalů
People of Walmart
Dobrý vkus amerických občanů leží na srdci Davidu Mooreovi, členovi republikánské strany z Montany. Horlivý politik bojuje za schválení zákona, jenž by zakazoval nosit na veřejnosti nevhodné oblečení. Zatím se však dočkal spíš posměšků
Dubbed Thunderwear
Bývalý švédský tenista Björn Borg, který podniká v oblasti oděvů, připravil ve spolupráci s NASA nový typ nehořlavého spodního prádla
Nejstarší podprsenka
Historici odívání budou muset přepsat učebnice. Nález rakouských archeologů vyvrací dosud všeobecně přijímaný fakt, že je podprsenka vynálezem moderní doby.

Přihlásit se k odběru RSS - oblečení