zvířata

Záškodnická lasice

Velký hadronový srážeč LHC je jedním z největších vědeckých experimentů v lidské historii. Toto monumentální zařízení dokázala vyřadit jediná drobná šelma.

I zvířata mají své muzeum celebrit. Nachází se v Rotterdamu a je domovem opravdových hrdinů okamžiku
Údery života

Od narození až po okamžik skonu udeří srdce průměrně 1 500 000 000×. Rozdíl v reálné délce života tak spočívá spíš v tom, jak rychle srdce bije.

Délku života většiny savců – od slonů až po rejsky – lze skutečně jistým způsobem měřit počtem úderů jejich srdce, který se napříč druhy překvapivě shoduje
mločík
Vědci objevili v jihoamerické Guyaně nový druh obojživelného červora, který dokáže přežít na souši, i když nemá nosní dírky, plíce a nohy
Blesk v Norsku zabil 323 sobů
Blesk zabil na jihu Norska více než 300 volně žijících sobů – jde tak pravděpodobně o největší dosud známou škodu svého druhu
Jedinečná podívaná se naskytla italskému fotografovi Giuseppe D'Amico – na pobřeží Kurilského jezera zachytil lítý souboj dvojice medvědů kamčatských
Psi a kočky na talíři
Podle doporučení severokorejských úřadů je psí maso nejen zdravé, má prý i více vitamínů než kuřecí, hovězí, vepřové nebo kachní
Generace superpsů
Kdyby na naší planetě přistáli mimozemšťané, jorkšírského teriéra a mastifa by zřejmě považovali za příslušníky odlišných živočišných druhů. Jak jsou proti podobným omylům odolní sami psi?
Veselý koňský důchod