Analýza DNA téměř 800 pravěkých lidí ukázala, že příchozí na jih Británie mezi lety 1300 až 800 před naším letopočtem tvořili zhruba polovinu genetického původu pozdějších populací.

Lidé intenzivně cestovali přes Lamanšský průliv už v době bronzové

Lidé intenzivně cestovali přes Lamanšský průliv už v době bronzové. Vyplývá to ze studie, na které spolupracovali i vědci z Česka.

Nesmíte minout

100+1 Doporučuje

Rituál otvírání úst – rakev s mumií symbolicky třímá sám Anup (Anúbis), dcera a manželka mrtvého faraona hořekují, zatímco kněží vykonávají obřady.

Kalendárium

Atlas světa

Zobrazit

Kosmické události

Otázky a odpovědi

Líbání prý člověk v minulosti upřednostnil před očicháváním také proto, že rty jsou druhým nejcitlivějším orgánem těla.

<p>Kometa Hale-Bopp předvedla velkolepou podívanou na začátku roku 1997</p>

Cestujeme se 100+1

<p>Celkový pohled na Moraine Lake z Rock Pile. Walter Wilcox nepřeháněl, když řekl, že pohled na jezero byl nejšťastnější půlhodinou jeho života</p>

Historické centrum Bangkoku v obležení moderní metropole dokonale ilustruje zážitky, které vás čekají.