Svatojakubskou cestu spousta křesťanů dodnes absolvuje především z náboženských důvodů, s rostoucí popularitou se ale na cestu vydávají lidé různých náboženství a motivací. Od roku 1993 patří Camino de Santiago do seznamu světového dědictví UNESCO. (foto: Shutterstock)

Nejznámější pouť: Všechny cesty vedou do Santiaga de Compostela

Camino de Santiago, nebo česky Svatojakubská cesta, je zřejmě nejznámější poutní cesta na světě. V běžných letech ji projde i přes 300 tisíc poutníků za rok a všichni mají stejný cíl – katedrálu v Santiagu de Compostela

Nesmíte minout

100+1 Doporučuje

Kalendárium

Atlas světa

Zobrazit

Kosmické události

Otázky a odpovědi

Gravitační vliv Země je na palubě Mezinárodní vesmírné stanice jen o 11 % nižší než jaký panuje na Zemi. Proč tedy astronauté nepadají?

„Hudba vyvolává nepřetržitou, dynamickou a do jisté míry předvídatelnou změnu v kardiovaskulárním systému,“ potvrzuje vedoucí vědecké studie Luciano Bernardi.

Cestujeme se 100+1

V hlavním městě Německa a multikulturní metropoli žije víc než tři a půl milionu lidí. Televizní věž vysoká 368 m patří k dominantám německé metropole.