Kotě se čtyřma ušima je hvězdou internetu

15.11.2021 - Zuzana Rychlá

Fyzické změny, způsobené dědičnými genetickými mutacemi, obvykle nejsou žádnou výhrou. Pro kotě, které se narodilo se čtyřma ušima, to ale naštěstí neplatí

Kotě ruské modré kočky se kvůli dědičné genetické mutaci narodilo s dvěma páry uší. Tělesná vada mu ale vynesla hvězdnou popularitu – instagramový účet @midas_x24 si během pouhého měsíce našel desetitisíce příznivců.

TIP: Kočičí kleptomanka: Panička v Oregonu má kočku, která krade v sousedství

Midase, jak se kotě jmenuje, se krátce po narození ujala turecká majitelka Canis Dosemeci, která jej získala od své kamarádky. Podle veterináře nepředstavuje nadbytečný pár uší pro Midase žádnou výhodu ale naštěstí ani žádnou újmu. Sluch kočky je podle všeho zcela normální. Pár uší navíc ale není jedinou zvláštností kočičí hvězdy – na svém břiše se pyšní i roztomilou bílou skvrnou ve tvaru srdce.