Pozor na hodnocení obchodníků, někteří z nich se nezříkají ani násilí

08.02.2018 - Vilém Koubek

Mohlo by se zdát, že hodnocení obchodů na internetu nemá příliš velkou váhu. Některým prodejcům však na něm záleží natolik, že se kvůli němu dopustí i násilí


Reklama

Čtyři dny zpoždění při doručování objednaného zboží přiměly Číňanku Siao Li napsat nelichotivý komentář a udělit zmíněnému obchodu nízké hodnocení. Prodejce však kritika rozčílila natolik, že se rozhodl ujet bezmála 850 kilometrů, aby se s nespokojenou zákaznicí setkal v místě, kde měla zásilku převzít. Li tam v daný čas čekala a nic netušíc s někým telefonovala.

Obchodník její nepozornosti využil, bez varování k ní přiběhl a srazil ji k zemi, načež do ní ještě kopal. Z místa činu pak utekl a nešťastnice skončila v nemocnici. Agresivní prodejce jí poté napsal, že kvůli špatné recenzi urazil stovky kilometrů, aby „jí dal za vyučenou“. Policie se k případu odmítla vyjádřit. 

  • Zdroj textu:

    100+1 zahraniční zajímavost

  • Zdroj fotografií: Shutterstock

Reklama

Další články v sekci

Reklama

Reklama

Aktuální články

To, že člověk využívá pouze 10 % kapacity svého mozku, je dávno vyvráceným mýtem. Smysly jsou však stále trochu záhadou…

Zajímavosti
Revue

Sametová revoluce

Historie

Přistávací modul mise Apollo 12

Vesmír

V okolí Arnhemu odpočívali vojáci II. tankového sboru SS, kteří postupně britské výsadkáře odrazili

 

Válka

Ptačí mumie byly nabízeny jako obětiny pro boha Thovta.

Věda

Nové časopisy Extra Publishing

RSSInzerceO serveru (Redakce)Partnerské weby
© Extra Publishing, s. r. o. 2007–2011. ISSN 1804-9907