Rozvlněná podlaha: Vtipný marketing britského výrobce dlaždic

18.10.2017 - Zuzana Rychlá

Vchod do showroomu Casa Ceramica v Manchesteru.
Vchod do showroomu Casa Ceramica v Manchesteru.

Reklama

U dlaždic a obkladů je důležitá přesnost – jak při jejich výrobě, tak i při jejich pokládce a jen zkušení obkladači si dokáží poradit se záludnostmi ne vždy dokonale přesných staveb. Na poněkud jinou strategii vsadil britský výrobce dlaždic a obkladů Casa Ceramica. Vchod do svého showroomu v Manchesteru firma vylepšila dlažbou, která budí dojem zvlněné podlahy. Jde pochopitelně jen o optický klam, výsledný dojem ale působí naprosto věrohodně. Ostatně za svůj počin získala Casa Ceramica oborové ocenění TTA Award.

Reklama

  • Zdroj textu:

    Colossal

  • Zdroj fotografií: Twitter | Casa Ceramica

Další články v sekci

Reklama

Reklama

Aktuální články

Název dugong pochází z malajštiny, kde „duyung“ znamená „mořská dáma“. Vzhledově tato paralela dost vázne, ale je pravda, že v přítomnosti potápěčů se tito tvorové chovají velmi povzneseně.

Příroda

Rekonstrukce vikingské osady v L'Anse aux Meadows.

Věda

Inspektor Izraelského památkového úřadu s objeveným mečem.

Věda

Tropické cyklóny dostávaly jména už před několika staletími. Bouře byly tehdy pojmenovávány podle míst, kde působily velké škody nebo podle svatých.

Zajímavosti

Koncept lunární motorky Tardigrade.

Vesmír

Všemi barvami hrající kopce Aktau v NP Altyn-Emel jsou tvořeny měkkými sedimenty

Příroda

Nové časopisy Extra Publishing

RSSInzerceO serveru (Redakce)Partnerské weby
© Extra Publishing, s. r. o. 2007–2011. ISSN 1804-9907