Rozvlněná podlaha: Vtipný marketing britského výrobce dlaždic

18.10.2017 - Zuzana Rychlá

Vchod do showroomu Casa Ceramica v Manchesteru.
Vchod do showroomu Casa Ceramica v Manchesteru.

Reklama

U dlaždic a obkladů je důležitá přesnost – jak při jejich výrobě, tak i při jejich pokládce a jen zkušení obkladači si dokáží poradit se záludnostmi ne vždy dokonale přesných staveb. Na poněkud jinou strategii vsadil britský výrobce dlaždic a obkladů Casa Ceramica. Vchod do svého showroomu v Manchesteru firma vylepšila dlažbou, která budí dojem zvlněné podlahy. Jde pochopitelně jen o optický klam, výsledný dojem ale působí naprosto věrohodně. Ostatně za svůj počin získala Casa Ceramica oborové ocenění TTA Award.

  • Zdroj textu:

    Colossal

  • Zdroj fotografií: Twitter | Casa Ceramica

Reklama

Další články v sekci

Reklama

Reklama

Aktuální články

Sara Plazová stojí v místech, kde se dřív nacházely rozlehlé louky, kam pastevci naháněli své ovce.

Zajímavosti
Revue

Kometa na své poslední cestě

Vesmír

Ulrich von Lichtenstein

Historie

Autonomní nákladní automobil v barvách TuSimple.

Věda

LST u pláže v Inčchonu v září 1950

 

Válka

Nové časopisy Extra Publishing

RSSInzerceO serveru (Redakce)Partnerské weby
© Extra Publishing, s. r. o. 2007–2011. ISSN 1804-9907