Udělej to pro mámu: Dánská kampaň pro zvýšení porodnosti boduje

19.07.2016 - redakce 100+1

Dánsko se rozhodlo bojovat se stárnutím populace a klesajícím počtem novorozenců pomocí virálních kampaní – a nyní stojí na počátku porodního boomu


Reklama

Před necelými devíti měsíci zacílily na dánskou veřejnost tři kampaně, které měly přimět mladé lidi „skočit do pelechu“ a změnit trend stárnoucí populace země. Jako první zabodovala iniciativa „Udělej to pro Dánsko“, jež zdůrazňovala hlavně národní hodnoty. Hned v závěsu občany bombardovala kampaň „Udělej to pro mámu“, která naopak stavěla na pocitu viny: Rodiče se prý v důchodu nudí a zasloužili by si rozptýlení v podobě vnoučat.

Do třetice dánskou porodnost popohnala připomínka, že nikdo nemládne – což se u mužů projevuje lenivějšími spermiemi. Klíčová otázka „Neplavou nějak pomalu?“ spolu s předešlými dvěma pobídkami způsobila, že se v zemi s necelými šesti miliony obyvatel během tohoto léta narodí o 1 200 dětí víc než loni.

  • Zdroj textu:

    thelocal.dk

  • Zdroj fotografií: Shutterstock, Spies Rejser

Reklama

Další články v sekci

Reklama

Reklama

Aktuální články

Divoké páření královny a trubce za letu

Věda

Autonomní uklízeč sněhu u osvětlení letištní dráhy

Věda

Snímek komety C/2019 Q4 Borisov, pořízený teleskopem Canada-France-Hawaii Telescope na Havaji

Vesmír
Zajímavosti

Mnoho exemplářů hry nezůstalo, a pokud ano, jde o pouhé fragmenty

Historie

Děti otročící na plantážích chodí oblečené jako jejich vrstevníci jinde na světě, žijí však v extrémní chudobě. Pod hranicí extrémní chudoby, tedy s méně než 44 korunami na den, žije v například Burkině Faso 43,7 % obyvatel.

Zajímavosti

Nové časopisy Extra Publishing

RSSInzerceO serveru (Redakce)Partnerské weby
© Extra Publishing, s. r. o. 2007–2011. ISSN 1804-9907