Udělej to pro mámu: Dánská kampaň pro zvýšení porodnosti boduje

19.07.2016 - redakce 100+1

Dánsko se rozhodlo bojovat se stárnutím populace a klesajícím počtem novorozenců pomocí virálních kampaní – a nyní stojí na počátku porodního boomu


Reklama

Před necelými devíti měsíci zacílily na dánskou veřejnost tři kampaně, které měly přimět mladé lidi „skočit do pelechu“ a změnit trend stárnoucí populace země. Jako první zabodovala iniciativa „Udělej to pro Dánsko“, jež zdůrazňovala hlavně národní hodnoty. Hned v závěsu občany bombardovala kampaň „Udělej to pro mámu“, která naopak stavěla na pocitu viny: Rodiče se prý v důchodu nudí a zasloužili by si rozptýlení v podobě vnoučat.

Do třetice dánskou porodnost popohnala připomínka, že nikdo nemládne – což se u mužů projevuje lenivějšími spermiemi. Klíčová otázka „Neplavou nějak pomalu?“ spolu s předešlými dvěma pobídkami způsobila, že se v zemi s necelými šesti miliony obyvatel během tohoto léta narodí o 1 200 dětí víc než loni.

  • Zdroj textu:

    thelocal.dk

  • Zdroj fotografií: Shutterstock, Spies Rejser

Reklama

Další články v sekci

Reklama

Reklama

Aktuální články

Pod hladinou mangrovy vytvářejí zcela jedinečný ekosystém, který je domovem až pro 75 procent komerčně lovených ryb.

Zajímavosti

Z oxidu uhličitého by se mohla stát významná surovina pro výrobu potravinářských proteinů

Věda

Marek Fichtner, jeden z porotců soutěže Masterchef, vyzkoušel Lauben Sous Vide Stick přímo ve své praxi a stal se ambasadorem značky. Jeho závěry si můžete prohlédnout na stránkách společnosti Lauben. 

Reklama

Millerová se vítězně koupe v diktátorově vaně, na předložce přitom stojí její boty zašpiněné blátem z Dachau. 

Válka

Test systému AEPS v laboratořích JPL v Pasadeně

Vesmír

Do vězení se dostaly stovky komunistických funkcionářů

Historie

Nové časopisy Extra Publishing

RSSInzerceO serveru (Redakce)Partnerské weby
© Extra Publishing, s. r. o. 2007–2011. ISSN 1804-9907