Reklama


Udělej to pro mámu: Dánská kampaň pro zvýšení porodnosti boduje

19.07.2016 - redakce 100+1

Dánsko se rozhodlo bojovat se stárnutím populace a klesajícím počtem novorozenců pomocí virálních kampaní – a nyní stojí na počátku porodního boomu


Reklama

Před necelými devíti měsíci zacílily na dánskou veřejnost tři kampaně, které měly přimět mladé lidi „skočit do pelechu“ a změnit trend stárnoucí populace země. Jako první zabodovala iniciativa „Udělej to pro Dánsko“, jež zdůrazňovala hlavně národní hodnoty. Hned v závěsu občany bombardovala kampaň „Udělej to pro mámu“, která naopak stavěla na pocitu viny: Rodiče se prý v důchodu nudí a zasloužili by si rozptýlení v podobě vnoučat.

Do třetice dánskou porodnost popohnala připomínka, že nikdo nemládne – což se u mužů projevuje lenivějšími spermiemi. Klíčová otázka „Neplavou nějak pomalu?“ spolu s předešlými dvěma pobídkami způsobila, že se v zemi s necelými šesti miliony obyvatel během tohoto léta narodí o 1 200 dětí víc než loni.

  • Zdroj textu:

    thelocal.dk

  • Zdroj fotografií: Shutterstock, Spies Rejser

Reklama

Další články v sekci

Reklama

Reklama

Aktuální články

Kevorkianův přístroj na smrt Thanatron byl pojmenován po řeckém démonu Thanatovi, ztělesňujícímu smrt.

Zajímavosti

Českoslovenští legionáři

Historie
Věda

Přípravy prototypu Starship Hopper na první let 

Vesmír

Dva bojující samci rypouše severního

Příroda

Porada německých stíhačů před startem, západní fronta 1917. 

Válka

Nové časopisy Extra Publishing

RSSInzerceO serveru (Redakce)Partnerské weby
© Extra Publishing, s. r. o. 2007–2011. ISSN 1804-9907