Kremace za nízké ceny: Londýnská pohřební služba boří společenská tabu

20.09.2018 - Vilém Koubek

Londýnská pohřební služba se rozhodla prolomit tabu ohledně „posmrtného marketingu“. Její billboardy a plakáty však nakonec musely zmizet

<p>Dovolená na onom světě.</p>

Dovolená na onom světě.


Reklama

„Bolí vás hlava? Kašlete a máte zimnici? Raději byste měli sepsat poslední vůli!“ hlásá jeden z plakátů pohřební služby Beyond.Life neboli „onen svět“. Její daleko hravější reklama pak zachycuje mladý pár běžící po pláži, který má ovšem místo surfových prken víka od rakví. V tomto případě společnost nabízí „jednosměrný výlet do spalujících tropů“, čímž odkazuje ke kremaci.

TIP: Pohřby jinak: Veselé rakve a diamanty z mrtvých

Ne každého však spojení smrti a slovních hříček nadchlo: Například z londýnské hromadné dopravy nakonec pohřební plakáty zcela zmizely. Společnost Beyond uznala, že jsou reklamy poněkud ostřejší. Zároveň ale dodala, že cílem bylo vyvolat lehký poprask a připomenout, že všichni jednou zemřeme – takže bychom měli být připraveni.

  • Zdroj textu:

    100+1 zahraniční zajímavost

  • Zdroj fotografií: Profimedia

Reklama

Další články v sekci

Reklama

Reklama

Aktuální články

Historie
Věda

Obliba Papinova hrnce stoupla zejména v době druhé světové války, kvůli šetření paliva a kratší době vaření.

Zajímavosti

Kosmická loď s jaderným termálním pohonem

Vesmír

LST mají místo i v moderní době, v tomto případě se jedná o korejské plavidlo.

Válka

Část sloního stáda. Možná právě od potyčky se stromem má největší slon v popředí snímku zlomený jeden kel.

Příroda

Nové časopisy Extra Publishing

RSSInzerceO serveru (Redakce)Partnerské weby
© Extra Publishing, s. r. o. 2007–2011. ISSN 1804-9907