Kremace za nízké ceny: Londýnská pohřební služba boří společenská tabu

Londýnská pohřební služba se rozhodla prolomit tabu ohledně „posmrtného marketingu“. Její billboardy a plakáty však nakonec musely zmizet

20.09.2018 - Vilém Koubek



„Bolí vás hlava? Kašlete a máte zimnici? Raději byste měli sepsat poslední vůli!“ hlásá jeden z plakátů pohřební služby Beyond.Life neboli „onen svět“. Její daleko hravější reklama pak zachycuje mladý pár běžící po pláži, který má ovšem místo surfových prken víka od rakví. V tomto případě společnost nabízí „jednosměrný výlet do spalujících tropů“, čímž odkazuje ke kremaci.

TIP: Pohřby jinak: Veselé rakve a diamanty z mrtvých

Ne každého však spojení smrti a slovních hříček nadchlo: Například z londýnské hromadné dopravy nakonec pohřební plakáty zcela zmizely. Společnost Beyond uznala, že jsou reklamy poněkud ostřejší. Zároveň ale dodala, že cílem bylo vyvolat lehký poprask a připomenout, že všichni jednou zemřeme – takže bychom měli být připraveni.

  • Zdroj textu

    100+1 zahraniční zajímavost

  • Zdroj fotografií

    Profimedia


Další články v sekci