Tlouštíky ve sboru nechceme: Thajsko vyrazilo do boje s obézními policisty

18.03.2019 - Martin Reichman

Vedení policejního sboru v Thajsku došla trpělivost s obézními strážci zákona a vyslala je na odtučňovací kúru

Policisté by měli být v dokonalé fyzické kondici, ne vždy to ale platí. Své o tom ví policejní složky v Thajsku, kde nedávno odstartoval speciální program pro obézní policisty. Pilotní části programu se zúčastnilo okolo 200 policejních důstojníků. Výsledky vedení thajské policie zaujaly natolik, že odtučňovací projekt podpořilo a nyní funguje v ostrém celostátním režimu.

A jak celý program funguje? Vybraní policisté s nadváhou či obezitou absolvují ve výcvikovém středisku v Pak Chongu intenzivní odtučňovací kúru. Ta zahrnuje cvičení a zdravou stravu bohatou na bílkoviny. Vyšší příjem bílkovin pomáhá zrychlit metabolismus, snižuje chuť k jídlu a mění produkci některých hormonů, které se uplatňují v regulaci váhy.

TIP: Odměna za hubnutí: Čínští šéfové platí zaměstnancům za shozené kilogramy

Výsledky si vedení policie zatím pochvaluje – rekordmanem programu je policejní důstojník, který prý během programu zhubnul plných 60 kilogramů. Neméně fascinující ovšem je, že před započetím ozdravné kúry tento policista vážil 200 kilogramů.