Přejít k hlavnímu obsahu
100+1 zahraniční zajímavost logo
  • Historie
  • Příroda
  • Revue
  • Vesmír
  • Válka
  • Věda
  • Zajímavosti
  • Cestování
Předplatné
Zajímavosti

Psychologie reklamy: Jak reklamní marketéři oslovují naše podvědomí

Ačkoliv je lidský mozek mimořádně sofistikovaný orgán, má přinejmenším jednu nedokonalost, je totiž snadno ovlivnitelný. Existuje dokonce celý obor, který se zabývá tím, jak si získat a ovládnout lidskou pozornost. Týká se každého z nás – jde o psychologii reklamy.

13.11.2025

Nejčtenější

Náhled
Revue

Genderové stereotypy: Libanonský fotograf se vysmál reklamním plakátům

22.01.2018
Náhled
Revue

Rozvlněná podlaha: Vtipný marketing britského výrobce dlaždic

18.10.2017
Náhled
Historie

Víc než tisíc slov: Kdo byl mistrem prvorepublikové reklamy?

24.08.2020
Náhled
Revue

Chodící reklama: Brazilec pronajal svou kůži reklamě

11.12.2017

Náhled
Věda

Odrazující protikuřácké reklamy možná u dětí a mladistvých nefungují

03.06.2022
Náhled
Zajímavosti

Nový byznys Hollywoodu: Staré černobílé filmy s digitálně přidanou reklamou

24.09.2021
Náhled
Historie

Svérázné obchodnické triky a marketing využívali prodejci již v 17. století

17.11.2020
Náhled
Historie

Víc než tisíc slov: Kdo byl mistrem prvorepublikové reklamy?

24.08.2020
Náhled
Zajímavosti

Místo hvězd reklama: Ruský startup chce na oběžné dráze zobrazovat reklamu

30.01.2019
Náhled
Revue

Kremace za nízké ceny: Londýnská pohřební služba boří společenská tabu

20.09.2018
Náhled
Zajímavosti

Skrytá hrozba v ulicích: Jak zatočit se všudypřítomným vizuálním smogem

15.04.2018
Náhled
Revue

Genderové stereotypy: Libanonský fotograf se vysmál reklamním plakátům

22.01.2018
Náhled
Revue

Reklama naruby: Plaťte méně, prosí své zákazníky japonský sládek

18.12.2017
Náhled
Revue

Chodící reklama: Brazilec pronajal svou kůži reklamě

11.12.2017
Náhled
Revue

Rozvlněná podlaha: Vtipný marketing britského výrobce dlaždic

18.10.2017
Subscribe to reklama
Nové časopisy Extra Publishing
RSS O serveru (Redakce)
© Extra Publishing, s. r. o. 2007–2011. ISSN 1804-9907