spánek

09. 10. 2019

Nejčtenejší


Cestou ke zdravému a občerstvujícímu spánku je dodržování pravidel spánkové hygieny.

21. 05. 2018
13. 04. 2018

Stres je v dnešní době jednou z hlavních příčin nespavosti. Před spaním by proto člověk neměl řešit zásadní věci a raději se věnovat meditaci a vyčištění hlavy.

26. 03. 2018


Reklama

Vstávání ovlivňuje hladina stresového hormonu kortizolu, jež dosahuje maxima okolo osmé hodiny ranní.

24. 01. 2018

Obvykle se nám za noc zdá osm až deset snů a celkově sníme přibližně dvě hodiny.

10. 12. 2017

Vyšší hladina stresu a problémy se spánkem - to jsou podle OSN největší rizika práce z domova.

08. 11. 2017

<p>Nepříjemné sny souvisejí s&nbsp;delším spánkem</p>

01. 08. 2017

<p>Když je vedro, tak spaní stojí za nic</p>

30. 05. 2017

<p>Mezi studenty je většina „sov“. Mozek jim funguje až před obědem</p>

25. 04. 2017

Reklama

<p>Pokud sníte o kariéře nového Picassa, můžete se podle studie vědců z University of Haifa „těšit“ na časté poruchy spánku.</p>

03. 04. 2017
20. 03. 2017

<p>Když někdo nemůže spát, měl by vyrazit pod stan</p>

04. 02. 2017

<p>Pokud chcete klidně spát,&nbsp;vyhněte se před usínáním veškerým stresům a stimulantům a pokuste se uvolnit.</p>

03. 12. 2016
15. 11. 2016

<p>U mužů snižuje nedostatek spánku produkci testosteronu a tvorbu spermií. U obou pohlaví může i za stárnutí kůže a představuje také přímou cestu k nadváze.</p>

09. 09. 2016

Stránky

Nové časopisy Extra Publishing

RSSInzerceO serveru (Redakce)Partnerské weby
© Extra Publishing, s. r. o. 2007–2011. ISSN 1804-9907