spánek

Pokud máte problémy se spánkem, měli byste týdně věnovat alespoň 150 minut středně intenzivním aktivitám, nebo 75 minut intenzivní tělesné námaze.

04. 07. 2021

Nejčtenejší


Lidé, kteří dříve vstávají a pracují ráno, mívají oproti „nočním sovám“ řadu výhod.

02. 03. 2021
01. 02. 2021
16. 01. 2021


Reklama

15. 01. 2021

Ve výřezu žahavec nezmar zelený (Hydra viridissima). Nezmaři jsou hermafrodité. Rozmnožují se pohlavním rožmnožováním nebo pučením. Po rozřezání vyroste z každé části nový jedinec.

13. 01. 2021

Loni probíhal na ISS experiment s cílem pochopit, jak se tělo přizpůsobuje mimozemskému prostředí. Hlavu a hruď astronautky Anne McClainové pokrývá několik senzorů sbírajících data o cirkadiánních rytmech.

28. 11. 2020
02. 11. 2020
04. 08. 2020

Místo hlubokého spánku budete v polosnění jen lehce plout na vlnách skutečné úlevy od únavy.

02. 07. 2020

Reklama

27. 06. 2020

Pokud vám zdřímnutí přes den prospívá, pak v něm určitě pokračujte. Může vás ale mrzet v noci, když vaše tělo nedokáže jen tak usnout.

20. 06. 2020
29. 05. 2020

Neposlouchat své tělo a přepínat se v práci může vést k vážným zdravotním problémům.

30. 04. 2020

Sen je nejlepším místem, kudy se dostat k vlastnímu podvědomí. Sní přitom všichni, ale ne každý si to uvědomuje.

06. 04. 2020
30. 12. 2019

Stránky

Nové časopisy Extra Publishing

RSSInzerceO serveru (Redakce)Partnerské weby
© Extra Publishing, s. r. o. 2007–2011. ISSN 1804-9907